Enkele manieren waarop u kunt helpen

Veelgestelde vragen 


Mijn Bestelling

  • Kan ik mijn pakket volgen?

    Wij versturen alle paketten met een track and trace code. Zo weet jij precies wanneer jouw pakket  bij jou wordt afgeleverd.

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

    Dit is vervelend heeft u gekeken in uw spam folder of bij ongewenste email?

    zo niet kunt u met ons contact opnemen.

  • Waneer komt mijn bestelling?

    Wij streven naar een levering binnen 1-2 werkdagen. het kan voorkomen dat door drukte bij ons of de postbezorger dit iets later is. Hou goed uw track en trace code in de gaten.


Betalingen

  • Hoe kan ik bij jullie betalen?

    Wij bieden verschillende betalingsopties aan. Staat de gewenste optie er niet tussen? Stuur ons dan een mail.

  • Ik heb geen factuur ontvangen

    Dit is vervelend heeft u gekeken in uw spam folder of bij ongewenste email?

    zo niet kunt u met ons contact opnemen.

  • Ik krijg een foutmelding tijdens afrekenen.

    Dit is erg vervelend. probeer het opnieuw of via een andere browser. Kijk ook of u internetverbinding ontvangt. Blijft het probleem zich voordoen neem dan even contact op.


Bezorgen en Retourneren

  • Met welke bezorgdienst versturen jullie?

    Wij werken met verschillende bezorgdiensten zoals PostNL, DPD en DHL.

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Je kunt jouw bestelling retourneren mits deze gesealed zijn. Ook dient het onbeschadigd te zijn.

  • Kosten voor retourneren.

    Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren.