
Enkele manieren waarop u kunt helpen
Veelgestelde vragen
Mijn Bestelling
-
Kan ik mijn pakket volgen?
Wij versturen alle paketten met een track and trace code. Zo weet jij precies wanneer jouw pakket bij jou wordt afgeleverd.
-
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen
Dit is vervelend heeft u gekeken in uw spam folder of bij ongewenste email?
zo niet kunt u met ons contact opnemen.
-
Waneer komt mijn bestelling?
Wij streven naar een levering binnen 1-2 werkdagen. het kan voorkomen dat door drukte bij ons of de postbezorger dit iets later is. Hou goed uw track en trace code in de gaten.
Betalingen
-
Hoe kan ik bij jullie betalen?
Wij bieden verschillende betalingsopties aan. Staat de gewenste optie er niet tussen? Stuur ons dan een mail.
-
Ik heb geen factuur ontvangen
Dit is vervelend heeft u gekeken in uw spam folder of bij ongewenste email?
zo niet kunt u met ons contact opnemen.
-
Ik krijg een foutmelding tijdens afrekenen.
Dit is erg vervelend. probeer het opnieuw of via een andere browser. Kijk ook of u internetverbinding ontvangt. Blijft het probleem zich voordoen neem dan even contact op.
Bezorgen en Retourneren
-
Met welke bezorgdienst versturen jullie?
Wij werken met verschillende bezorgdiensten zoals PostNL, DPD en DHL.
-
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt jouw bestelling retourneren mits deze gesealed zijn. Ook dient het onbeschadigd te zijn.
-
Kosten voor retourneren.
Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren.